آرایشی و زیبایی, سبک زندگی, مراقبت و سلامتی

رویای داشتن موهای زیبا بعد از دکلره فقط با شامپو بنفش

شامپو بنفش و ضد زردی برای موهای بلوند

با چه ترفندهایی از زرد و زنگ زده شدن رنگ موهای بلوند جلوگیری کنیم؟ چجوری رنگ بلوند موها رو مدت طولانی تری به همون شیکی اولش داشته باشیم؟!

منتخب برندهای شامپوی بنفش
برند Clairol
برند L’Oreal Paris
برند Oribe
برند Amika
برند Pravana
برند TIGI

اگر رنگ موهاتون بلوند هستش، پس بهتره که به ادامه ی مقاله خیلی دقت کنین، چون می خوایم در مورد ترفندی صحبت کنیم که به موهای بلوندتون اجازه میده بعد از گذشت چند هفته همچنان طلایی و جذاب به نظر برسه. چیزی که هر خانومی با موی بلوند (رنگ موی بلوند متناسب با رنگ پوست) در هر وعده حمام رفتن حتما بهش احتیاج داره شامپوی بنفش هستش.
بله درست خوندین، شامپوی بنفش. چند روز بعد از اینکه موهاتون رو در خونه و یا سالن زیبایی رنگ کردین، میبینین که موهاتون داره کم کم یه طور زنگ زده و زرد میشه و رنگ موی بلوند سرزنده و درخشانی که داشتین محو میشه…این موضوع به عوامل متفاوتی بستگی داره که از نور خورشید تا کلر داخل استخر متفاوته.

 شامپو بنفش

شامپوی بنفش چطوری کار میکنه؟

برای اینکه متوجه بشین چرا باید شامپوی بنفش رو در کنار موهای بلوند برای جلوگیری از زنگ زده شدن رنگش داشته باشین، باید تئوری رنگ ها رو بدونین. بنفش و زرد رنگ های متضاد هم در چرخه ی رنگ هستن (اگر یادتون بیاد در مورد کانسیلرهای رنگی هم همچین چیزی رو داریم) که بدین معنیه که ضد هم عمل می کنن. از اونجایی که موی بلوند در هنگام زنگ زده شدن به زرد تبدیل می شه، شامپویی که حاوی رنگدانه بنفش هستش اون زرد رو خنثی می کنه و بلوند بودن رو به موهاتون برمیگردونه. نکاتی که باید قبل از بلوند شدن مو بدانید

چه موقعی باید از شامپوی بنفش استفاده کنیم؟

برای اینکه بتونین رنگ مو تون رو مدیریت کنین – البته نه رنگ موی طبیعی رو – خیلی مهمه که بدونین چه زمان هایی باید از شامپوی بنفش استفاده کنین که بیشترین نتیجه رو بده. اگر رنگ موی بلوند روشنی دارین حتما دستورالعمل روی شامپو رو بخونین و مطمئن بشین که بیش از حد استفاده نکنین چون ممکنه موهاتون بنفش بشه. البته اگه بنفش شد نترسین، موهاتون رو بشورین و مطمئن باشین که محو میشه.

در کنار شامپو از چه محصولات دیگری هم می توانید استفاده کنید؟

فواید  شامپو بنفش

شامپوی بنفش تنها محصولی نیست که به بلوند و سرزنده نگه داشتن رنگ موهاتون کمک می کنه، محصولات زیبایی دیگه ای هم هستن که از زنگ زدگی – زردی قرمزی – مو جلوگیری می کنن مثل ماسک مو و شامپوهای درمانی. بهترین راه اینه که در کنار استفاده از شامپوی بنفش از نرم کننده ی مخصوص موی بلوند و شامپوی احیا کننده استفاده کنین که به طور کلی زنگ زدگی و زردی روی موهاتون رو خنثی کنه.

مرحله اول: شامپو زدن

شامپو رو به موها بزنین و به ملایمت ماساژ بدین، طوری که یه لایه ی ضخیم روی موهاتون گرفته بشه. بعد با آب ولرم بشورین.

حتماً بخوانید:

حساسیت به دکلره و عوارض ناشی از آن

حساسیت به دکلره و عوارض ناشی از آن

حساسیت به دکلره چیست؟ حساسیت به دکلره از حساسیت های شایعی است که معمولا خانم ها درگیر آن هستند. دکلره و بیرنگ کردن مو از مواردی است که امروزه در…

مرحله دوم: نرم کننده زدن

وقتی که موهاتون کاملا آبکشی شد، نرم کننده رو روی موهاتون بذازین و 1 تا 2 دقیقه صبر کنین بعد دوباره با آب ولرم بشورین.

مرحله سوم: ماسک مو

موهای بلوند نیاز به ماسک دارن، هفته ای یک بار بعد از شامپو کردن و خشک کردن موها با حوله، به جای نرم کننده از ماسک مو استفاده کنین و اجازه بدین که 3 تا 5 دقیقه روی موهاتون بمونه و بعد با آب بشورین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *